sobota, 12 lutego 2011

Jak skutecznie schudlem?

Chce podzielic sie z Wami moim szczesciem.
Pewnego letniego dnia spotkałem na ulicy znajomego i ucielismy krótką pogawędke. Podczas miłej rozmowy zauważyłem,że rozwiązała się sznurówka w prawym bucie.Przeprosiłem znajomego i schyliłem sie celem zawiazania rozwiazanej sznurówki.Te czynność dosc wnikliwie zaobserwował znajomy i zapytał czy nie mam problemu z moim brzuszkiem,na to ja odpowiedziałem ze mam.Mialem wowczas 10 kg nadwagi.
Zaproponował mi wieczorne spotkanie na którym zaprezentuje mi jak to ujoł łatwe i bezpieczne rozwiazanie mojego problemu.
Oczywiście z radościa sie zgodziłem.
Po przybyciu i krótkiej wymianie grzeczności opowiedział mi o firmie Herbalife i jej produktach.Opowiedział jakie sa programy ich stosowania.Zatkało mnie.Pomyslałem jak to mozliwe,żeby takie proste stosowanie dawało takie niesamowite efekty.
Oczwiscie zgodzilem sie sprawdzic na swojej osobie,ze wzgledu na znajomość.
Po pierwszym tygodniu w pasie ubyło mi 3 cm,po tygodniu 3 kg,po 3 tygodniach 6 kg a po miesiacu bylem lżejszy o 10 kg.W czasie tego procesu zapoznałem sie ze strona firmowa Herbalife www.herbalife.pl .
Oto moje zdjecia odpowiednio przed i po tej kuracji
Jestem dumny i szcześliwy ze zaufałem mojemu dobremu znajomemu.
Obecnie jak ogladam telewizje to dziwie sie, ze osoby z takimi problemami nie stosuja takich prostych i bezpiecznych dla zdrowia rozwiazań i co najwazniejsze skutecznych.
3-2-1 - co to znaczy?
Spożywamy 3 posiłki dziennie. 2 - posiłki to koktail proteinowy o smaku np.czekoladowym i 1 posiłek tradycyjny - obiad (do 1000kcal).Pół godż przed posiłkiem połykamy błonnik i popijamy dwoma szklankami wody niegazowanej.Koktail sporządzamy mieszając dwie łyżki stołowe pudru proteinowego i jedną łyżkę odżywki białkowej z jogurtem,mlekiem ,sokiem,malanką (zawartość tłuszczu do 1,5% )i powoli spożywamy.
Oto prostota spożądzania posiłku.Przed rozpoczęciem diety dobrze jest wykonać pomiar miejsc,gdzie tłuszczyku jest za dużo i się zważyć.Wyniki koniecznie zapisać.
Ubytek 1cm w obwodzie można śmiało porównac z ubytkiem 1kg wagi.Należy pamiętać że tkanka tłuszczowa jest obszerna i lżejsza od tkanki mięśniowej.Podczas spalania tkanki tłuszczowej następuje odbudowa tkanki mięśniowej.
Jeżeli nie możemy poradzić sobie z łaknieniem słodyczy ,można korzystać z multivitaminy - która w swym składzie zawiera chrom (reguluje poziom cukru we krwi) oraz można skorzystać ze specjalnych batonów proteinowych np. o smaku czekoladowo-orzechowym.
Odchudzanie może być przyjemne.

http://bsg-polska.org/index.php?r=nguagmtcubyr2gx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz