środa, 22 czerwca 2011

Jak szybko schudnąć ?

Może lepiej zadać pytanie - jak szybko i zdrowo schudnąć ?

Moje odchudzanie z braku wiedzy, zaczołem od kupowania tabletek ziołowych ( wypełniaczy żołądka ) w sklepie ziołowym.Niestety, nie pomogły.
Kolega zaproponował mi diete Herbalife - skorzystałem.Bardzo surowo trzymałem się jego wskazówek dotyczących stosowania produktów i wygrałem.
W ciągu miesiąca schudłem 10 kg.HURA,HURA,HURA.
Ktoś może powiedzieć ,że za szybko.
Stosując dietę Herbalife,należy skrupulatnie postępować zgodnie ze wskazówkami prowadzącego konsultanta,wówczas proces odchudzania będzie przebiegał prawidłowo i co najważniejsze bezpiecznie dla zdrowia.
Do odchudzającego należy spożywać koktaile na śniadanie i kolacje oraz normalny obiad .Nie wolno zapominać o błonniku lub aloesie i piciu wody min 2 litry dziennie,a organizm sam będzie regulował tempo utraty wagi.
Należy pamiętać ,że odchudzający ma dawać dobre paliwo organizmowi,a organizm sobie poradzi z likwidacją nadmiaru tkanki tłuszczowej,oraz będzie się systematycznie oczyszczać z zalegających w nim toksyn i złogów oraz obniży poziom złego cholesterolu.
W celu osiągnięcia szybkiego spadku wagi w początkowym okresie odchudzania,nie powinno się spożywać z owoców : gruszek ,winogron i bananów.
Oczywiście, tempo utraty wagi jest sprawą indywidualną.
ŻYczę powodzenia.:)
Kontakt: leszekras@wp.eu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz