poniedziałek, 23 maja 2011

Początek procesu odchudzania.

Opowiem na moim przykładzie.
Pojechałem do znajomego i zaopatrzyłem się w produkty.
Pierwszy okres odchudzania,nie należy do najmilszych.A kto mówił, że będzie miło.:)..
Przed każdym posiłkiem połykałem 2 błonniki nierozpuszczalne (Fiberbond) oraz 2 błonniki rozpuszczalne (błonnikowe tabletki dietetyczne) popijając je 2 szklankami wody.Następnie po 30min spożywałem koktail waniliowy wymieszany z jogurtem /zawierającym do 1,5% tłuszczu/.Tak wyglądały moje śniadania i kolacje.Obiad jadłem tradycyjny do 1000kcal,czyli zupa i ziemniaki z kotletem i surówką.Często robiliśmy obiady jedno daniowe,ponieważ dwu daniowe były za obfite i nie dawaliśmy im rady.
Piszę w liczbie mnogiej ,ponieważ spożywałem wraz z moją Rodzną.
Pierwsze symptomy działania produktów odczułem, poprzez częstszy pobyt w łazience /równowaga musi być/.Byłem zadowolony ,ponieważ odczułem działanie produktów.
Zaznaczam, że początkowy okres odchudzania może być różny dla poszczególnych osób.
Jeśli masz do mnie pytania:
leszekras@wp.eu
http://bsg-polska.org/index.php?r=nguagmtcubyr2gx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz